De centrale campagneboodschap belicht de NVM-makelaar als deskundig adviseur die de consument zekerheid biedt bij de (ver)koop en (ver)huur van een woning. De essentie ‘NVM. Zeker Weten.’ is vertaald in een multimediale aanpak. Radiocommercials, video’s, social media-uitingen, banners en gepersonaliseerd postermateriaal voor de makelaarskantoren vormen de basis van de campagne. NVM-makelaars kunnen de diverse campagne-uitingen downloaden en vertalen naar eigen maatwerktoepassingen.
Chris van Zantwijk, bestuurslid van de NVM vakgroep Wonen: “Het kopen of verkopen van een woning is een van de meest belangrijke beslissingen in je leven. Als NVM en vereniging van professionele makelaars en taxateurs bieden wij een kwaliteitslabel waar onze klanten en de markt op kunnen vertrouwen. Onze leden staan daarbij garant voor deskundigheid, integriteit, transparantie en onafhankelijkheid. Juist in deze woningmarkt zien we dat de consument sterk hecht aan deskundige en betrouwbare informatie. NVM-leden kennen de lokale markt goed en kunnen die duiden. Zo kunnen consumenten de juiste keuzes maken.”
Over NVM
De Nederlandse Coöperatieve Vereniging van Makelaars en Taxateurs in onroerende goederen NVM U.A. is opgericht in 1898. Met ruim 4400 aangesloten makelaars/taxateurs is de NVM de grootste ledenorganisatie van makelaars, taxateurs en vastgoeddeskundigen. De vereniging is georganiseerd rond drie gespecialiseerde vakgroepen: Wonen, Business en Agrarisch en Landelijk. De NVM behartigt de belangen van haar leden en het makelaarsvak en onderhoudt daarvoor contacten met alle betrokken partijen in het maatschappelijke en politieke veld.